Comments

Log in with your itch.io account to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 77 · Next page · Last page

(Not sure how to display tons of excitement) (More excitement) (Even more excitement to input here) How often am I going to say this?!?!?!?!?!?! I LOVE THIS GAME!!!!!!!! Anyways, here's my video! Let me know how I'm doing in the comments of the video! https://youtu.be/luTAyreglTk

hey Numi love the art. you are awesome.

I swear! This game just keeps getting more heart warming! I still like Treat the best!
https://youtu.be/_vMcltrui_s

This one, while not quite as charming as the previous installment, is still well-done. The characters continue to be memorable, and even get more complex. The music as always is pleasant to listen to. Nami seems to be getting better at estimating the amount of time the game will take. It took me an hour, just like it says it will.

Would I be allowed to create a fan game of this series?

If so, would I be allowed to use the assets to give it a more Lonely Wolf Treat feel? (I don't know how you made the assets, plus I have mv not vx ace)

I have some concepts and would just like your official permission to create it.

Thanks!

sure you can make a fan game! i made the assets myself so i'm not comfortable freely handing them out... plus mv's tile size is different so you'd have to upscale them anyway :( sorry. good luck!

Thanks! I'll remake them in mv style!

Now THIS will give me motivation to actually use RPG Maker MV :P

(Edited 1 time)

ummmm when will it be out?  if you have any way to folow developmet that be gr8t. i hope you can keep that lonly wolf feel.

If it means anything, I start development in a few days, and I don't have a set release date, it come out when it's done I guess

I also might post on Instagram, but that's uncertain

I also hope that the game will have a Lonely Wolf feel, I would be honoured for it to. :3


ARRRGH IM SO CONFUSED IS SALT A GIRL OR BOY EVERYONE KEEPS MAKING HIS/HER VOICE REALLY LOW SO IDK

salt is a girl haha

I have a couple questions the game development:

1.  What do you use for making the world? I think is RPG maker, but i'm not too sure.

2. How long does it take to make one of this games?

                                                        FREAKING LOVE YOUR GAMES, SO KEEP GOING 

rpg maker vx ace! and the bigger ones take a few months to make. thanks!

thanks. :)

Hey, so it seems like Moxie and Mochi have a little thing happenin' there.. ya know.. I thought Moxie was much older though, so now I am very curious. How old is Mochi and Moxie?

i don't really have set ages for my characters but they're all intended to be adults, so ~20 years old. moxie is only slightly older than mochi haha

Hey there Nami! I just finished Clever Fox Moxie! Good as all the other games! 

Hope you enjoy! Bye!

(Edited 1 time)

I got this error message. Is it possible to include the required files in the game download, or do I just download them separately?


http://i.imgur.com/W82QQno.png

in the download instructions i included a link to the RTP, but it seems to go overlooked pretty often... you could just download the first file (treatrpg3.zip) instead, that's the standalone version.

sorry for the trouble!!

Is Nougat a male? Moxie said "little man"

yes he is

aaa hello !! just dropped by to say i absolutely love this series. it's so cute ;u; i'm definitely looking forward to the 4th one, and maybe more if you're planning that for this series. i also love the art!! keep up the great work :0

by the end of the month you mean 28 right?

public release is actually gonna be tomorrow or monday!

heck yeah, i can't wait for treat and moxi to do kissing stuff, and grabbing hands. wonder if there will be something kinki tho

wait so is treat a boy or a girl?

treat is a girl.

I CANT WAIT FOR PART 4!!! (because i wanna know what happened to moxie)

hi, is there anyway i could direct message you? im a music producer and would like to write some minor ost's for the next game if thats alright with you?

oh, sure! my email is nami-tsuki(at)hotmail.com, i'd love to hear samples!

(Edited 1 time)

Hello.


The next video in the series is out, quite a long one too and I enjoyed it tons. Thanks for letting me put em up on my channels :3

Can't wait for the next game!



https://vid.me/hIpO

plz add a mac version

From my understanding, RPG Maker (the version that these games are made in at least) doesn't come with Mac compatibility. So a Let's Play is a good bet, and I think there's something online that let's you play Windows games on Mac. Do some googling! Good luck!

I can't wait for part 4!

Can't wait to see what happens next! such a pretty town, and i really adore your characters, especially Treat :)

i LOVE the series so keep up the good work

>w< I Need more!! Ive played the whole set! and cried at all of them..

Hello dev of this game!
Now i have played through all the 3 games that has been made so far
and i wanna tip you for it but i don't have any money T_T

I can't wait to se more of you!!!

Hello!


I just discovered these adorable games and I would LOVE to do a playthough of all three on my YouTube channel if that would be okay, I'll be crediting you fully of course, linking the game and your patreon and stuff. Would it be okay of I did it? I'll link everything as a reply to this.

yes please go right ahead!!! have fun~!

Thank you very much. It should be out around Sunday

Who's the next game gonna be about? Juju? The cats? One of the 3 main characters?

a wolf named trick ;) i haven't posted too much about it but there's stuff on my dev blog you can check out if you want!

That pink wolf?

yep!

Oh, she's cute! I'm excited for her story!

HAHAHAHAHAHA!!! So the first wolf's named Treat and that one's Trick! Happy VERY late Halloween!!!

^or should it be Howllween!

When will the next part come out?? I love this series! <3

thanks!! i'm aiming for february~

That's great I can't wait! :) By the way I love your art style a lot, do you have a DeviantArt?

i do but i never update it anymore haha, here it is anyway: http://nami-tsuki.deviantart.com/

(Edited 1 time)

I like how in the picture moxie looks like she is thinking "oh crap I messed up." but in reality that's almost not the case.

Or maybe it is like she got caught stealing cookies from a cookie jar. lol

(Edited 1 time)

Love how each game within the series has its own particular color to match the characters lol! The little things I feel are what make the game special and the extra dialogue when you interact with the characters multiple times is awesome. Especially during the Mochi game if you had or didn't have Moxie with you to open Mochi's mailbox full of cash; there was different dialogue. Along with the salad lmao. These games all have wonderful messages/stories as well as music and the art. Thank you for sharing these games and I'm looking forward to the fourth installment :D

PS: Along with many others perhaps, I created an itch.io to follow ya lolol

I'm in utter love with the story! I CAN'T wait for the next parts!

An ABSOLUTELY great job!

guess what name im getting a graphic pad soon!!!!!!!!!!!!๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

I love the art style it's so cute!

I've played the entire series and am IN LOVE WITH IT! PLEASE MAKE MORE! For mwe?!?!

will there be a game where Treat asks Mochi to be her girlfriend and takes her out on dates and stuff. Also will there be kissing scenes.


heheh, maybe something like that ;)

Pleeeaaaseee tell me moxies not leaving the series! i have fell in love with the characters,especcialy moxie! Q:Who do you ship moxie with? treat? (i do) mochi? Who?

don't worry, she's still a main character. i ship treat moxie and mochi all together <3

(Edited 1 time)

Whew...Thank goodness...And i also wanted to know what time do you think the next game is coming out? and is it okay if i (try to) make a game similar to lonely treat world? but not lonely treat world? (Thats what most of us call the game series if you didnt know.. and! did you know marisu played your game?

Sorry if im asking too many questions...^v^'

in order: aiming for early next year, yeah that's fine, and yes i saw haha

Really ood game series cant wait for part 4! Thanks for the break of life's stress :)

Please~~ make this playable for MacOS.

What is the secret code. At least give me a hint on where to find the second part of it.

there's a sidequest in the second game, you can find the code on a bookshelf

Oh. when i found it it said part three so i thought you needed three parts and i only found the third. lol i feel dumb

i just spent 2 minuets trying every possible combo and ended up with 3 1 1 XD

i loved your lone wolf sereas and so did my little sis ((sorry im a bad speller))

Deleted post
Viewing most recent comments 1 to 40 of 77 · Next page · Last page